28 Ocak 2012 Cumartesi

ÖZGEÇMİŞİM

29.07.1961 yılında babamın görev yaptığı Elazığ da doğdum.İlk okulu Elazığ ve Uşak Kılcan Köyünde bitirdim.Sırasıyla Uşak Merkez ortaokulunu,Uşak Öğretmen Lisesini,2003 yılında Hatay Eğitim Yüksek Okulunu ve 1993 yılında Anadolu Üniversitesinin 2+2 Lisans Tamamlama Türkçe Öğretmenliği bölümünü bitirdim.Şanlıurfa Siverek ilçesinde 1983 yılında göreve başladım.Sırasıyla Uşak İkizsaray,Selvioğlu,Belkaya,Karayakuplu,Kırka,Mesudiye köylerinde idarecilik ve öğretmenlik , Uşak merkez Kurtuluş,Aybey ve  2003 yılından beri Nihat dülgeroğlu İlköğretim Okulunda  Uzman Sınıf Öğretmenliği yapmaktayım.Evli ve iki çocuk babasıyım.Oğlum Serkan Burak GÜLBEZ Uşak barosuna kayıtlı Avukatlık yapmakta,Kızım Burcu GÜLBEZ Uşak Üniversitesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği 3. sınıfta öğrenim görmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder